BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 28., szerda

6. fejezet./I rész.

 Itt is van! Remélem tetszeni fog! :)
Ezt a fejezetet..mindenkinek ajánlom xD Nem akarok most kivételezni :) De azért meglehet köszönni Vivinek, mert későbbre terveztem :D <3 Ennek a nőszemélynek nem lehet nemet mondani! xD
Tudom,gonosz vagyok,de kiváncsi is,méghozzá a véleményetekre ;) :
komihatár:6!

Puszi,Bella. 
6. fejezet.

- Nocsak, hazatalált a házőrzőnk! – „köszönt” vidáman a Nagymedve. A vámpír tyúkanyó melegen elmosolyodott, mikor meglátott, de a szemei gondterhelten fénylettek. Egy „szia Jacob”-bal kisuhant a konyhába.
 - Hello – mondtam izgatottan. – Hol van…? – akartam érdeklődni Nessie hollétéről de Emmett beelőzött.
- Rosieval van az emeleten, Carlisle most fejezte be a vizsgálatot. Már nagyon nyűgös nélküled, mi nem vagyunk elég jók neki. – mosolyodott el.
Megdermedtem.
- Milyen vizsgálatot? – mordultam rá ijedten. – Valami baja van?
Már indultam is az emelet felé, de Emmett elállta az utat.
- Hé, blöki, nyugi! – tartotta fel a kezét és kajánul elvigyorodott. – Ez egy kis rutin ellenőrzés. A kiscsaj sokkal gyorsabban nő a kelleténél, ennyi. Egészséges, mint a makk! – magyarázta.
Hatalmasat sóhajtottam és a szívemre raktam a kezem.
- Meg akarsz ölni? – kérdeztem most már én is jókedvűen.
- Hát, ha már így említetted… - a vigyor letörölhetetlen volt az arcáról.
- Azt hiszem értem. Nem kell válaszolnod! – kuncogtam. Honnan jött ez a hirtelen jókedvem? Nem tudom, de nem is bánom.
- Várjunk csak! – mondta hirtelen Emmett. A homloka ráncokba szaladt.
Hatalmasat nyeltem.
- Miért érdekel ez téged ennyire? De hát nemrég még ki akartátok csinálni? – bombázott le a kérdéseivel és értetlenül pislogott párat. Nem válaszoltam. – Na és mit műveltél Edwarddal? Amikor elment, azt hittem menten megpukkad a dühtől. – itt felnevetett. -  Pár bútorunk látta kárát.
- Meg még 3 tucat fa az erdőben. – szorítottam össze a számat. Emmett kicsit meglepődött,de nevetett tovább.
Türelmetlenül toporogni kezdtem.
Három dolog volt, amiért nem akartam tovább Emmettel lenni.
Egy: Irritál a röhögése.
Kettő: Nem akarom feltétlenül az orrára kötni az igazat.
És a harmadik, egyben legfontosabb: Nessie.
 - De most komolyan! – erősködött. – Mit csináltál? Leöntötted a kedvenc ingjét, vagy mi? –találgatott. Válaszra se méltattam.
- Összetörted az egyik Cd-jét?- folytatta és lazán mindkét könyökét a lépcsőkorlátnak támasztotta. – Jaj, segíts már egy kicsit!
- Megvan! Elloptad Bella fehérneműit! – és tényleg olyan képet vágott, mint aki szerint ez az igazság! Ekkora barmot...
Felhorkantam.
- Ne legyél hülye! – pufogtam.
- Akkor? Eljegyezted Renesmeet? –röhögött fel.
- Majdnem… - csúszott ki a számon félhangosan. Gondolatban jól fejbe is vertem magam.
Emmettnek a torkán akadt a kacaj. A könyöke, amivel eddig a korlátra nehezedett, lecsúszott, aminek következtében a földre huppant mielőtt észbe kaphatott volna. Kikerekedett szemekkel pislogott rám.
Idegességem ellenére felkuncogtam reakcióján.
- Heh? – öntötte értelmes szavakba gondolatait majd felpattant.
Ezzel szinte egy időben hallottam meg Nessie „hangját” odafentről. Valamitől nem volt elragadtatva.
Emmett tudta, hogy mire készülök és a lépcső elállt, bár még mindig ugyanolyan ostoba képet vágott.

- Addig nem mozdulsz innen egy tapodtat sem, amíg nem kezdesz el csiripelni!
Halkan fütyörészni kezdtem.
- Nagyon vicces! – morgolódott.
- Semmi közöd hozzá, Emmett. – csattantam fel dühösen.
- Ó, de még mennyire, hogy van közöm! Edward a testvérem, Renesmeenek én vagyok a nagybátyja.- Érvelt kitartóan, kezeit karba téve.
- Tényleg ennyire tudni akarod? – füstölögtem.
Bólintott.
- Rosszabb vagy, mint egy vénasszony.  –próbáltam viccelődni, de csak elmosolyodott.
- Igaz, bár semmi közöd hozzá, és jogod se, hogy kérdőre vonj..- mély levegőt vettem.  Ezt a szót ma biztosan szét fogom koptatni.
- Bevésődtem Renesmeebe –nyögtem ki végül.
- Wow! – tátogta kővé válva. – Szóval ezért… Mikor..?...Edward akkor… nem lennék most…de ugye te nem úgy?-  hadarta össze-vissza.
Türelmetlenül felsóhajtottam.

- Voltam ilyen kedves hozzá, igen… Mikor? Ma délelőtt… ezért volt úgy kiakadva, ahogy mondod..én se lennék a sajátomba... és egyáltalán nem „úgy” Emmett. –válaszoltam „hülye kérdés, hülye válasz alapon”
Magához tért kábulatából és hangosan felnevetett.
- Min röhögsz? – ütköztem meg. Azt vártam, hogy letépi majd a fejem erre meg…
Ezeknek valami baj van az agyukkal!
- Ezért Bella tuti kinyuvaszt. – már szinte fuldoklott a nevetéstől. – De akkor… tényleg Jazz nyeri a fogadásra. - mondta Emmett  most már mosolytalanul.

- Ez természetes – jött elő a semmiből az említett. – Hello, Jacob – köszönt kurtán. Én csak bólintottam.
- Olyan jó kedved van Em. De honnan ez a beismerés? -kérdezte a szőke, de már ő is vigyorgott. - És legfőképpen, te miért örülsz ennek?

- Ezt meg kell hallgatnod Jazz! - csapta össze a tenyerét a medve, de ahelyett,hogy megszólalt volna, nevetve mellém lépett.

Kelletlenül felsóhajtottam. Sose jutok Nessiehez!

Emmett egyszer csak fellendítette a vállamra hatalmas karját. 
Amellett, hogy mozdulni sem tudtam hirtelen, még a hideglelés is elkapott.

- Túl sok, Emmett, túl sok, túl sok! - ismételgettem, és undorodva leráztam a karjait. Ő meg csak röhögött. Sose hagyja abba?
Jasper döbbenten méregette kettősünket.
- Miről maradtam le? - kérdezte bizonytalanul. Épp szólásra nyitottam a szám, de Emmett már megint gyorsabb volt.
- Jake fiú bevésődött Renesmeebe - rötyögött.
- Utállak!
- Oh - fagyott le Jasper, szája "o" alakot vett fel egy pillanatra. - Az ilyen...lehetséges Jacob? -emelkedett a magasba egyik szemöldöke. Oké, még mindig élek. Ennyi sikerélmény egy napra..de még a szőke és a doki hátra van.
- Jó mi? - Emmett borzasztóan élvezte ezt a helyzetet.
- Be tudnád fogni, legalább egy percre?! - förmedtem rá.
- Huuu, meg ne harapj, mert meghalok!- gúnyolódott. Inkább elengedtem a fülem mellett és Jasper felé fordultam.
- Úgy néz ki, hogy lehetséges. - bólintottam. - És az isten szerelmére, mielőtt te is megkérdeznéd, semmi olyan nem érzek iránta!
- Értem - szája szélén mosoly bujkált. - És Carlisle vagy Edward tudja már? 
 - A doki még nem, de Edward tudja. - válaszoltam egyhangúan. Jasper meglepetten pislogott egy sort.
Aztán leesett.
- Tudom. - nevettem fel. -Én se gondoltam volna, hogy életben hagy. Most minden reménye Bellában van. - most már mind a hárman nevettünk. 
Két vámpírral vagyok egy szobában és még jól is érzem magam...Bizarr.

- De jó a kedvetek! Igazán tisztelettel lehetnétek Bellára. - szólt le a lépcsőfordulóból valaki. Talán Rosalie? Igazán nem is figyeltem, számomra most csak két kéz volt, akiben az én életem értelme ült.
De volt rajta valami fura…

5 megjegyzés:

Debi írta...

hali!
ez az, véégre!! :D
áhh, ez eszméletlen jó lett, gratula (:
de ez megint milyen befejezés?? :@
mi van Nessie-vel, könyörgöm!! :O
remélem nincs gáz, vagy valami ilyesmi... :/
kösz szépen, még be is ismered, hogy gonosz vagy... :P
jót röhögtem Emmetten, olyan hülye XD
még hogy Jake leöntötte Edward ingjét, összetörte a cd-jét, vagy ellopta Bella fehérneműjét XD
olyan lökött vagy XD ez dicséret volt ám ;)
áá nagyon várom, hogy Bella végre átváltozzon!! :D
várom a folytatást, nagyon remélem, hogy hamar meglesz a 6 komi, hajrá emberek, mindent bele!!
puszi, Tűzvirág

Rékus_ írta...

a kezdeti sokk után talán tudok írni egy értelmes kommentet.
Mire fejezet végére értem, eldöntöttem. Hosszú, fájdalmas halálod lesz.
Hogy lehet így befejezést írni??????????????????????
Amúgy nagyon jó lett. Emmett-en nagyon röhögtem. De ez még nem ment fel, attól hogy kapj a fejedre.
Miért vagy ilyen gonoooooooooooooooooooooooosz???
Puszi.
Kléra. /Továbbra is "a"-val/

linsther írta...

Hello ^^

Ez az Emmett akkora egy idióta xD Vannak olyan beszólásai, meg hogy egyfolytában röhög XD Szerintem is valami baj van az agyukkal xD
Vámpír tyúkanyó <-- muhaha xD xD
Nem igaz, hogy ezek folyton fogadnak... xD
Jazznek nem volt sok szerepe itt, de nekem ő is bejött :)
Nekem is minden reményem már Bellában van *.* csinálja ki légyszi légyszi *.* xD
Annyira lol, h mindenki csodálkozik, h Jacob még él xD

Mi van Nessie-vel? :O :/
Jöjjön az a 6komi, de gyorsan!

üdv, linsther

Vivi írta...

Te most szívatsz?:O-.-"
Hogy lehet ilyen befejezést hagyni?
Komolyan megbolondulok.
Emmet egy idiótaxD
Ez mekkora már...- Ezért Bella tuti kinyuvaszt. igazából mondanám azt hogy ne legyen mérgesxD..de vagyok olyan gonosz hogy legyen egy kis verekedés>.<
Tudom,tudom gonosz vagyok:d Pedig én Jake-t is bírom.:D

Siessetek már azzokkal a kommikal:P

azért meglehet köszönni Vivinek, mert későbbre terveztem :D <----IMÁDLAK(L)(L)
Puszi:)

U.I.: Megöllek:P

NessiZs írta...

Hát nekem nagynnagyonnagyonnagyon tetszett egyrészt ,azért is mert röhögőgörcsöt kaptam az Emmett féle párbeszéden :DD másrészt meg totál cuki Jacob odaadása Renesmeere nézve *.*