BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 19., hétfő

5. fejezet. Ízelítő :D

Csak,hogy még jobban szeressetek :D
  Ehhez már szigorúan kérem a 6 komit!! Nem mondhatjátok, hogy eddig olyan nagyoon szigorú voltam. De hát ha egyszer nem bírom ki :)

Rögtön a fejezet elejéből:

"Edward torkából egy állati morgás tört fel. Egy szempillantásnyi idő alatt előttem termett és kőkemény hideg ujjait hatalmas  nyakamba mélyesztette.
Meg se próbáltam ellenkezni, hisz most kivételesen minden joga meg volt arra, hogy gyűlöljön engem.
"Edward, engedd, hogy megmagyarázzam!" - esdeklettem gondolatban. Berezeltem. Nem akartam, hogy a kis Renesmee nélkülem nőjön fel. De most nagyon úgy tűnt.
- Te undorító korcs!- vicsorogta, majd jó húsz méterre elhajított, mire én hatalmas erővel egy vastag fa törzsének csapódtam.
Hirtelen, a mellkasomba nyilaló fájdalomtól felnyüszítettem. "

8 megjegyzés:

Debi írta...

hali!
vigyorgok, mint a vadalma :D
Edward aztán nem kíméli XD
nagyon izgi lett, kíváncsian várom a fejit! :D
puszi, Tűzvirág

Névtelen írta...

Megöllek..
Direkt?
Hiszen már annyira várom és akkor izelítő?
Jaj
Ááá
Már várom
Siess
:D
Vivi

Névtelen írta...

Tudtam!!!
Bíztos voltam benne, h Edwardba botlott :P
Remélem hamar + lesz a 6 komi, mert izgatottan várom az egészet :)
Puszi: Join

Rékus_ írta...

miért van nekem olyan érzésem, hogy itt úgy mutatja be nekünk, hogy Edward-ba ütközöt, és lehet hogy nem is Edward-ba, hanem valaki teljesen másba, és Edward-dal, csak később "találkozott."
Én kinézem belőle. Amennyire szeret húzni minket. xD
Drága Bella. Muszáj neked mindig a legjobb résznél abbahagyni???????,

Névtelen írta...

Egyet értek veled KléraxD
Kinézem belőle...csak azért hogy az agyunkra mennyenxD:D
Úgye Bella?
:D
Vivi

Névtelen írta...

na
megköszönhetitek íme a 6. komizó
rajtad a sor bella ne akard h meghalljak szívrohamba
ja, téll má nem is dobog a szívem
ez van
hozhatod a frisst!!
puxy Vic

BORÁSZKIRÁLYLÁNY írta...

szia +1 sosem árt így van 7 komid jöhet a friss !!!!

linsther írta...

Szia! Ha már úgyis körbejárok mindenkit és komizok, a legújabbamhoz is betérek :)Hadd gyűljenek a komik :)
Amikor megtaláltam, szerintem csak az ízelítő volt fent, de úgy voltam vele, hogy nem izgat... Aztán jöttem valahogy megint és elolvastam a fejezeteket, aztán újra idekeveredtem, és függővégek, és muszáj volt még jönnöm, pedig nem akartam, hogy jaj fúj én nem fogok tvájálájtos cuccot olvasni. De nagyon tetszik és mindig kíváncsian várom a folytatást, szóval a könyvjelezőből áttettem a rendszeresen olvasott blogokhoz.
Na mindegy, nem hiszem, hogy ez a hozzászólás valami csudi érdekes lett volna xD

Annyit had kérdezzek még meg (mivel én még nem jutottam el a BD-ig), hogy ez nagyon a könyv eseményeit követi?

üdv, linsther