BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 11., vasárnap

És itt is van az ízelítő a 4. feji II. részéhez :D

Gyors voltam :D Már kész is vagyok 2,5 oldallal :D De még nem végeztem :S 
De azért itt az ízelítő. Nem hosszú, és nem is kegyetlen :P
Ja, és aki esetleg nem olvasta a Chat-et akkor:
És igen, ezentúl itt is érvényes a KOMIHATÁR! Ezentúl csak 6(!) komi ELLENÉBEN HOZOK FOLYTIT!
Puszi,Bella.


Még alig értem le a lépcsőn, nyílt az ajtó. Quil volt az.
- Jake, várj! – szólt habozva.
- Hé, Quil. Mi az?
Nem válaszolt azonnal, de mikor megszólalt a hangja zavart volt.
- Szeretnék beszélni veled.
- Rendben, haver, de gyorsan, mert szeretnék vissza menni.  – sóhajtottam. Mit akarhat? - Miről akarsz beszélni?
- Hát nem is csak rólad… szóval... izé..mármint rólad is..csak..
- Quil! – nevetem. –Bökd már ki!  
Mély levegőt vett.
- Rólad és.. Renesmeeről.

6 megjegyzés:

Rékus_ írta...

Csodás, mesés, nem tudom mit mondjak rá. xD
Kéne szívem beszélni. :)
Puszi Kléra. :D

Debi írta...

hali!
ez nagyon aranyos, Quil-t nagyon csípem ;)
kíváncsi vagyok, hogy mit akarhat Renesmee-ről beszélni (:
várom a fejit!! :D
puszi

Névtelen írta...

Beszélni?:O
Kiváncsi vagyok:D
Direkt csinálod úgye?
Húzod az idegeimet...-.-xD
Várom...de még a fejinek a végén rágodomxD
Szóval siess vagy...
:P
Vivi

Névtelen írta...

helóó!
léccíí léccí kövit
csak most olvastm el és istenkém!!!
*szívroham*
imádom
inkább írok komikat
cak kövit am írtó jól írsz!!!
am vic voltam
csak utálok bejelentkezni!!!
hihiHI

Névtelen írta...

helóó!
léccíí léccí kövit
csak most olvastm el és istenkém!!!
*szívroham*
imádom
inkább írok komikat
cak kövit am írtó jól írsz!!!
am vic voltam
csak utálok bejelentkezni!!!
hihiHI

Névtelen írta...

bocs véletlenül 2X küldtem el de
tádám meg van a hat komi jőhet a kövi
Vic