BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 14., szerda

4. fejezet /II rész

Ezt a fejezetet, csak a mocskosul jó szivemnek köszönhetitek! :D De nem lesz több ilyen, nem ám. 
Azért remélyem tetszeni fog :)
6 komit szeretnék! Nincs dupla elküldés! xD
Kellemes olvasást!
Puszi,Bella.

4. fejezet/II fejezet
(Jacob szemszöge)


Szünet. Senki sem mozdult.
Csak az én dühös lihegésem törte meg a mozdulatlan szoba csendjét.
- Mivan?? –„visította” Paul.
- Tesó, ez nagyon nem frankó! – viszolygott Jared.
- Az ég áldjon meg, Jacob Black! – kiabálta Leah.
- Biztos vagy benne, Jake? – tátogta Sam. Ilyen ostoba kérdést!
Aprókat bólogattam.
-Jake…– mondta apám majd a két tenyerébe temette az arcát.
- Én nem tehetek róla… egyszer csak megtörtént. Amikor belenéztem a szemeibe… - hadartam. - nem volt visszaút.
- Na de… - makogta Sam – Ez…
- Legalább te megérthetnél, Sam! – mondtam kétségbeesetten. – Hisz tudhatnád, hogy ezt nem mi választjuk! – a mondat végére már megbántam, hogy kinyitottam a szám.
Sam és én egyszerre kaptuk a fejünket Leahre, aki a földet kémlelte.
- Leah – lehelte Emily bűnbánóan.
- Hagyjál már! – sziszegte Leah, de a hangja az utolsó szónál elcsuklott. Gondolom, nem bírta tovább a sajnálkozó tekinteteket, és kifutott a házból. Emily keze önkéntelenül megindult Leah után, de már nem érte el.

- Sajnálom – suttogta maga elé. Sam azonnal mellé lépett és szorosan átölelte. Emily a mellkasába temette az arcát.
- Nem, én sajnálom. – mondtam lehajtott fejjel. Hallottuk a súlyos lépteket, ahogy egyre távolodott egy farkas. Leah nem bírta, átváltozott.
- Te nem tehetsz semmiről Jake. – mondta Sam, de még mindig abba az irányba bámult, amerre Leah az előbb távozott.
– Most már értelek, és nagyon sajnálom. – erre alig észrevehetően elmosolyodott, de a szeme szomorú és komor maradt. A mosolyt a sok elhangzott „sajnálom” számlájára írtam. – Ezt nem mi irányítjuk, tudom. Tedd azt, amit helyesnek tartasz.
- Köszönöm, Sam.
- Ugyan mit? – mosolyodott el.
- Edward tudja már? – kérdezte mosolyogva. Tudtam, hogy nagy erőfeszítés neki ilyen könnyedén beszélni erről. De ennek ellenére is végtelenül hálás voltam.
- Szerinted akkor élnék még?- nevettem fel röviden aztán felsóhajtottam. – Nem. Még csak Alice tudja. Megígérte, hogy nem mondja el senkinek, azt meghagyja nekem.
- Hát, kéz és lábtörést! – nevetett.
- Kösz. Lehet, hogy meglesz. – nevettem én is.
- Hát akkor én most megyek, ha nem baj.
- Menj csak nyugodtan. –bólintott.
- Remélem, megmondod Carlislenak, hogy ez nem… hogy ez…
- Persze, Sam. Köszönöm. –mondtam mosolyogva, majd az ajtó felé indultam.
- Látunk még? – kérdezte apám komoran.
- Biztosan. – bólintottam.
- Sziasztok. - intettem majd kiléptem a sötétségbe.
- Ja, és Sam! – szóltam vissza, mire kíváncsian fordult felém. – Remélem, tudod, hogy te vagy az egyetlen alfa ebben a falkában! – mondtam határozottan, mire döbbentség futott át az arcán, a szája enyhén elnyílt. A szobán halk moraj töltötte be.
- De Jacob! Te…- akarta mondani, de én figyelmeztetően feltartottam a kezem.
- Nem, Sam. Erről nem akarok vitatkozni!                                                                                                                                                                                                         
-Kö...
- Sam! – horkantam fel.
- Add át nekik az üdvözletem, fiam. – mondta apám halkan. Ez egy kicsit meglepett.
Sután bólintottam egyet. Már nagyon mehetnékem volt. Őrülten hiányzott a kis Renesmee.
- Megyek..
- Hello, Jake.
Még alig értem le a lépcsőn, nyílt az ajtó. Quil volt az.
- Jake, várj! – szólt habozva.
- Hé, Quil. Mi az?
Nem válaszolt azonnal, de mikor megszólalt a hangja zavart volt.
- Szeretnék beszélni veled.
- Rendben, haver, de gyorsan, mert szeretnék vissza menni.  – sóhajtottam. Mit akarhat? - Miről akarsz beszélni?
- Hát nem is csak rólad… szóval... izé..mármint rólad is..csak..
- Quil! – nevetem. –Bökd már ki! 
Mély levegőt vett.
- Rólad és.. Renesmeeről.
- Quil! - csattantam fel. – Hallgattam ma már ezt eleget! Ugye nem kezded te is?
- Nem, nem. Félreértesz! – védekezett még mielőtt befejezhettem volna. – Én csak azt akartam mondani, hogy tudom, milyen lehet most neked. Ha nem is teljesen. – beszéd közben a homloka mély ráncokba szaladt.
- Hát haver, - nevettem fel megkönnyebbülten – azt kétlem!
Mindentudóan elmosolyodott majd leült a lépcsőre. Én is követtem a példáját. Úgy néz ki, mégsem szabadulok egykönnyen.
- Min vigyorogsz?
-  Ugye, emlékszel még Clairere? – kérdezte még mindig vigyorogva.
- Oh, hát persze! – kaptam észbe.
- Szerinted nekem milyen volt megtudnom, hogy egy alig kétéves tündéri kislányba vésődtem?  Ne érts félre, imádom őt!- nevetett. -  ÉS a szülei? Apám, az irtó ciki volt! – itt már nem csak ő nevetett.
- Legalább te érted ezt. Ha nem is teljesen. – ismételtem előző szavait.
Kis hallgatás után eszembe jutott valami.
- Neked milyen volt? – kérdeztem kíváncsian.
Az arcán láttam, hogy fogalma sincs, hogy miről beszélek éppen.
- Tudod – folytattam. – Mikor bevésődtél a lelkébe. – Erre azért kérdeztem rá, mert Quil az a típus, aki még farkas alakban is jól meg tudja tartani magának az ilyesfajta gondolatokat. Nem úgy, mint a többiek…
- Ah – Amint láttam, ez a kérdés váratlanul érte.
Pár pillanatig mosolyogva bámult maga elé. Gondolom, a gondolatait próbálta megfogalmazni.
A hegylábnál tomboló szélviharnak itt még nyoma sem volt.
A házból kiszűrődő halk zümmögés és az éjszakai erdő hangja most tökéletesen összeillettek. Békés volt. Egyfajta vihar előtti csend.
Hisz még hátra volt egy jókora vihar…
A gondolataimból Quil mély hangja rezzentett fel.

- Az a pillanat semmihez sem volt fogható. – kezdte. – Minden olyan gyorsan történt,de én mégis egy örökkévalóságnak éreztem az egészet. Azt kívántam, bárcsak sose érne véget. – a hangjában olyan áhítat csengett, a szemében olyan fény ragyogott, akárcsak az enyémben.
Szerette őt, ehhez kétség sem fért.
- Mert amikor… - folytatta, de én pontosan tudtam, mit akar mondani.
- Belenéztél a szemeibe, és elöntött a forróság. 
Attól a pillanattól kezdve Ő a mindenség. Őérte élsz. Őérte lélegzel, Őérte mozdulsz, mindaddig, amíg csak Ő akarja. – fejeztem be helyette.
- Hú, pontosan. – bólintott Quil. – De gondolom, most már mennél. – veregette meg csupasz vállam majd feltápászkodott.
- Hát, ami azt illeti.. – vigyorogtam, és már talpon is voltam.
Épp készültem indulni, mikor nyílt az ajtó.
- Hallottuk, hogy még itt vagy. – dugta ki a fejét Jared, mellette Embryvel. Esküszöm, mintha Paul állt volna mögöttük…
- Most indulok. – biccentettem kimértem majd hátat fordítottam.
- Várj Jake! – szóltak utánam majdnem egyszerre. Ez mosolygásra késztetett.
- Mi csak bocsánatot akarunk kérni. – kezdte Embry lehajtott fejjel.
- Bunkók voltunk. De már nagyon sajnáljuk. – mondta Jared aztán hátra fordult és a duzzogó Pault rángatta maga mellé.
- Megöllek – morogta Jarednek
- Ugye, Paul? – sziszegte Embry
- Mi van? – dünnyögte Paul mire mind a ketten hátba vágták. Ezen Quil és én halkan felkuncogtunk.
- Oké, csak szakadjatok már le rólam. – dohogta, majd torok köszörülve felém fordult. –Bocs, Jake.
- Hagyd már! – vigyorogtam. – Nem vagyok mérges egyikkőtökre sem. Nincs harag!
Mind hárman hangosan kifújták a levegőt.
- Jó éjt srácok. – intettem, majd befutottam az erdőbe.
Egy gyors mozdulattal átváltoztam, és úgy futottam tovább.
Nem sokkal, miután átléptem a határvonalat megcsapta az orromat az a förtelmes vérszívóbűz.
Meglepetésemre, már nem is zavart annyira. 
Végül is, volt időm megszokni.
Most inkább az előttem álló, az eddigiek közül a legkínosabb beszélgetésbe veszett minden gondolatom.
Így szinte villámcsapásként ért, mikor valahonnan a semmiből hatalmas erővel valami hideg, kemény valamibe ütköztem.

8 megjegyzés:

Debi írta...

hali!
ááá ez nem lehet igaz!! :@
ezt most direkt csinálod, igaz?? :@
tuti, hogy Edward ez a hideg, kemény valami!! :D
kérem a következő fejit, most azonnal!! :D
'Szerinted akkor élnék még?' -> ez baromi jó lett, nagyot nevettem rajta :D
kíváncsi vagyok, hogy vajon lesz-e kéz és lábtörés... XD
Jake és Quil beszélgetése nagyon tetszett, aranyosak voltak a srácok (:
meg ahogy utána bocsánatot kértek ;)
várom a folytatást!! *idegbetegfej*
puszi, Tűzvirág

Rékus_ írta...

Te most komolyan normális vagy?????
Hogy lehet ilyen befejezést hagyni???? Most ezen fogok pörögni.... (Mintha nem lenne min....)
Megöllek. *Nagyonmérges*
De azért nagyon jó lett. Ügyes vagy. :)
Puszi <3
Kléra.

Névtelen írta...

Hééééé CSALÓ....már azt hittem hogy végre eljutunk oda hogy elmondja Bellának és Edwardnak:D...erre hát nem tudok mit mondanixD
Fantasztikus volt:D
Ilyen véget hagyni???Hogy képzelted?
Most komolyan...megfujtalak...nem lesz meg a fejed.:D
Mérges
Mérges
Mérges vagyok
Szeretlek te hülye liba:)(L)
De siess azzal a fekivel mert nem lesz sokáig fejed....mert a vége...
ááááááááááááááááááá
Siess
Vivi

Névtelen írta...

Drága Bella!
Bocsi, hogy csak most értem ide, de minden összejött :(
Méd a sajátjaimat sem tudtam írni (még jó, h van pár rész készen)

Nagyon jó lett ez a két rész is, mint mindegyik...
Remekűl írod le a történéseket. Nagyon tetszik :)
Sajnáltam Jaket, hogy így viselkedtek a többiek vele, de valahol meg lehet érteni őket is...
Ha jól tippelek Edward tarolta Jacobot...
Tehát megtudta:)
Most nem lennéák a kedvenc farkasom helyében :P
Nagyon várom a kövit!
Puszi: Join

Névtelen írta...

szijja nagyon cuki vollt a fiuk reagálása miután megtudták szóval
márc csak arra vaok kiváncsi h ki az aki be beleütközött ... függővég... imádom...
szejeti-szejeti...
puxy victoria
ps utálok bejelentkezni

Névtelen írta...

Isteni lett.
Folytatást:D

Bella. írta...

Ejnye vivi xoxo Rájöttem ám :P
:*

Névtelen írta...

Ajjj*durcás*
xD
Jólvanám mostmár télleg kész vagyok nem bírom tovább kérem azt a fejezetet:D
Vivi