BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 22., csütörtök

Díjak :) Köszönöm^^

Érdekfeszítő Love story Díj :D

 Köszönöm szépen ezt a díjat az én Vivimnek :) :*


Már megint az az öt dolog...de szembe jutott még pár ökörség:
- Minden este megijedek a ventilátoromtól..xD
- Szerintem a sípcsont arra jó,hogy éjjel megtaláljuk vele a bútorok szélét xD
-Azt álmodtam,hogy futok Robert Pattinson ELŐL! xD
- Imádom ezt a két nő személyt: Kléra és Vivi ( L )
- Egyszer vonatoztam a szomszéd előtt és csak később vettem észre,hogy ott van xD


Továbbadom:
- Klérának
- Ancsíítának
- Joinnak
- Lucának
 Csak ennyi :)


Még egyszer köszönöm :)




Kiváló szerkesztő Díj:

 Köszönöm szépen Kléra, hogy rám is gondoltál :) Nagyon szeretlek :* 

Bár én ezt egy kis túlzásnak tartom..én mint kiváló szerkesztő?! Ha tudnátok néha mennyit szívok a dizivel..xD

Hajjaj, és az a nyavajás 5 dolog rólam :D :

- Kedvenc mondatom a Vámpírnaplókból Damontól: " Miért olyan nagy szám ez a Bella? Edward tiszta hülye!" Ezt lehet, hogy csak álmodtam..xD Bárhogy is volt, nekem akkor is ez marad a kedvencem! :D
- Utálom tökfőzeléket és a mini vámpírokat (szúníogokat :D) 
- Hiszek a Vámpírokban. ;)
- Akkor már én is: Edward Cullen Forever, Jacob Black For Never :D
- Utálom a Pewroll reklámot...Mert én nem Perwollal mossok mégis normálisak a ruháim! És én nem kapom elő a semmiből a mosóporos dobozt xD :@

Ez volt 5 értelmes dolog rólam :D 

Akik tényleg megérdemlik: 
Join
Tűzvirág
Kizzy
Kikisz
Rosella
Linsther  

Ez öt név,nem? :O 
Még egyszer köszönöm :* 

Szimpatikus blogger Díj:

 Ezt a díjat köszönöm az én szadista függővéges (ezentúl csak ilyen jelzőkkel foglak emlegetni :P) Tűzvirágnak :) :* És Esmenek :)
Csak az a fránya Redbull...


Újabb 5 értelmes hülyeség xD :
- Utálok mindent,ami német  '__'
- Elismerem és szeretem az igényes és jó történeteket
- Olyan aranyos az orbit reklámban az a fánk,nem?Cukii :D
- Imádok mindent ami Horrorr és Adrenalin
- A moziban az Eclipse premierjén a Jacob-Bella csókos jelenetnél én szépen felkaptam a napszemüvegem és hangosan végigdudorásztam. Fujj!Kizárólag Edward-Bella! :D

Továbbadom-dom ;) :D :

Kizzy
Kikisz
Rosella
Linsther  
Kléra
Join

Ez is 5 volt,nem? :D

Köszönöm mégegyszer :) 
Puszi,
Bella. 

7 megjegyzés:

AliceC írta...

Köszönöm szépen a díjakat! És teszett néhány vicces dolog amit magadról írtál, pl az utolsó :D Pusz

Kizzy Lution írta...

Bocsáss meg, az előbbit is én küldtem, de véletlenül Alicem felhasználóján voltam, bocsi Puszi: Kizzy

Kikisz. írta...

Köszönöm szépen a díjakat!:)

Bella. írta...

Nincs mit lányok,megérdemlitek :)

Debi írta...

Bella, én a filmben még mindig jobban bírtam a Jake/Bella csókot, mint a könyvben... XD
puszi

Bella. írta...

Van benne valami xD De én akkor is utáloom..blááá :D
Puszi

Vivi írta...

Szívesen...megérdemled:D
ÉS imádsz?Huha ezt mivel érdemeltem ki??:D:P
Köszi:)*pirul*
Puszi